Szkolenie pracowników Mazurskiego Parku Krajobrazowego z zakresu podstaw polskiego języka migowego
Przedmiotem zamówienia jest:
Krutyń, 29.09.2022 r.
MP-FK.334.22.2022
Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie szkolenia pracowników Mazurskiego Parku Krajobrazowego z zakresu podstaw polskiego języka migowego
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2.ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Mazurski Park Krajobrazowy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej za realizację zamówienia: „Szkolenie pracowników Mazurskiego Parku Krajobrazowego z zakresu podstaw polskiego języka migowego”.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeszkolenie siedmiu pracowników Mazurskiego Parku Krajobrazowego w podstawie polskiego języka w okresie od dnia podpisania umowy do 30. grudnia 2022 r. w trybie on-line zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym z Zamawiającym po zawarciu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
II. Sposób przygotowania oferty
-
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką),
- Wykonawca w treści oferty winien określić cenę brutto w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku wraz z określeniem stawki podatku VAT.
- Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 7.10.2022 r., do godz. 15:30 w siedzibie zamawiającego: Krutyń 66, 11-710 Piecki, w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego.
- Oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
III. Miejsce i sposób składania ofert
Wycenę prosimy składać do dnia 7.10.2022 r., na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego na adres zamawiającego. Oferta powinna znajdować się w zaklejonej kopercie z adnotacją: „Szkolenie pracowników Mazurskiego Parku Krajobrazowego z zakresu podstaw polskiego języka migowego”.
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 7.10.2022 r., do godz. 15:30 w siedzibie zamawiającego: Krutyń 66, 11-710 Piecki, w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
IV. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Wittbrodt; tel. 89 742 14 05
V. Ocena ofert:
Kryterium wyboru oferty będą:
- Najniższa cena – Cena-100% (waga oceny)
- Inne kryteria oceny ofert: brak
Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:
Najniższa cena brutto zaproponowana w ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100% (waga oceny)
Cena brutto badanej oferty
VI. Przesłanki do aneksowania Umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
-
- zmiany obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia;
- zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy,
- niedostępności na rynku materiałów wskazanych w arkuszu wyceny oferty, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku,
- pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji o takiej samej lub zbliżonej cenie,
- wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
- w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, w związku ze zmianą ustawy. Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT.
- zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności,
- zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych.
- istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia, poprzez odstąpienie od umowy.
2. W przedstawionych w ust. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
VII. Dodatkowe informacje:
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny; negocjacji warunków zamówienia (po wyborze Wykonawcy).
- Cena może być uznana za rażąco niską, kiedy będzie niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
- W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty. Wykonawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez Zamawiającego.
VIII. Unieważnienie postępowania lub odstąpienie od zawarcia Umowy:
- Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w następujących przypadkach:
- Wystąpienia okoliczności powodujących, że koszt realizacji inwestycji ulega znacznemu zwiększeniu powodującemu niemożliwość sfinansowania zamówienia;
- Powzięcia informacji przez Zamawiającego, że Wykonawca w celu uzyskania zamówienia posługiwał się nieprawdziwymi danymi;
- Braku ofert spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający unieważni postępowanie w następujących przypadkach :
- nie wpłynęła żadna ważna oferta;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IX. Informacja RODO:
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych jest Mazurski Park Krajobrazowy (dalej: Administrator).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Szkolenie pracowników Mazurskiego Parku Krajobrazowego z zakresu podstaw polskiego języka migowego (MP-FK.334.22.2022) prowadzonym w trybie rozeznania rynku. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm. ), zwanej dalej ustawą Pzp.
- Dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom:
- wnioskodawcom zgodnie z ustawą Pzp,
- wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.),
- organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Mazurskim Parku Krajobrazowym czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa),
- Dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania,
a następnie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217) . - W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*.
- Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dyrektor
Mazurskiego Parku Krajobrazowego
/-/
Krzysztof Wittbrodt
Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Formularz ofertowy.
3. Wzór umowy.
4. Oświadczenie o powiązaniach kapitałowych.
5. Klauzula RODO.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (edytowalny)
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy_ szkolenie język migowy
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o powiązaniach kapitałowo-osobowych
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o powiązaniach kapitałowo-osobowych (edytowalny)
- Załącznik nr 5 - Klauzula RODO
- Zapytanie ofertowe - szkolenie z podstaw języka migowego
- Informacja o wyborze oferty