Wersja obowiązująca z dnia

Zakup 3 zestawów telemetrycznych dedykowanych dla bocianów

Przedmiotem zamówienia jest:

 

Krutyń, dn. 16.09.2022 r.

 

MP-FK.334.19.2022

(nr sprawy)

Zapytanie ofertowe na

 

Zakup 3 zestawów telemetrycznych dedykowanych dla bocianów”

(nazwa zamówienia)

 

  1. Zamawiający

Zamawiającym jest: Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni

Adres: Krutyń 66, 11-710 Piecki

e-mail: mpk@warmia.mazury.pl

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.mazurskipark.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 do 15.30.

  1. Tryb udzielania zamówienia
    1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, na podstawie Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
    2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
      MP-FK.334.19.2022 Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
  2. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup 3 zestawów telemetrycznych dedykowanych dla bocianów.
  3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1. Sposób przygotowania ofert, miejsce oraz termin składania ofert
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką),
    2. Wykonawca w treści oferty winien określić cenę brutto w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku wraz z określeniem stawki podatku VAT.
    3. Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 26.09.2022 r., do godz. 15:30 w siedzibie zamawiającego: Krutyń 66, 11-710 Piecki, w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: masiarz@mazurskipark.pl lub mpk@warmia.mazury.pl
    4. Oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
    5.  Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do  jej składania.

 

  1. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w dniu: 27.09.2022 r.
  2. Ocena ofert:

Kryterium wyboru oferty będą:

- Najniższa cena – Cena-100% (waga oceny)

- Inne kryteria oceny ofert: brak

Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

                              Najniższa cena brutto zaproponowana w ofertach

Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 100%  (waga oceny)

                                              Cena brutto badanej oferty

 

  1. Osoba do kontaktu: Jakub Masiarz, mail: masiarz@mazurskipark.pl
  2. Przesłanki do aneksowania umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:

    1. zmiany obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia;
    2. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy,
    3. niedostępności na rynku materiałów wskazanych w arkuszu wyceny oferty, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku,
    4. pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji o takiej samej lub zbliżonej cenie,
    5. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
    6. w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, w związku ze zmianą ustawy. Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT.
    7. zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności,
    8. zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji  poprzez podanie  nowych danych.
    9. istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia, poprzez odstąpienie od umowy.

2. W przedstawionych w ust. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

 

  1. Dodatkowe informacje
  1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny; negocjacji warunków zamówienia (po wyborze Wykonawcy).
  2. Cena może być uznana za rażąco niską, kiedy będzie niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia  ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
  3. W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
  4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian
    w treści oferty. Wykonawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez Zamawiającego.

 

  1. Unieważnienie postępowania lub odstąpienie od zawarcia umowy
  1. Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w następujących przypadkach:
    1. Wystąpienia okoliczności powodujących, że koszt realizacji inwestycji ulega znacznemu zwiększeniu powodującemu niemożliwość sfinansowania zamówienia;
    2. Powzięcia informacji przez Zamawiającego, że Wykonawca w celu uzyskania zamówienia posługiwał się nieprawdziwymi danymi;
    3. Braku ofert spełniających wymagania Zamawiającego.
  2. Zamawiający unieważni postępowanie w następujących przypadkach :
    1. nie wpłynęła żadna ważna oferta;
    2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  1. Informacja z art. 13 RODO

Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

  1. Administratorem danych osobowych jest Mazurski Park Krajobrazowy (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup 3 zestawów telemetrycznych dedykowanych dla bocianów (MP-FK.334.19.2022) prowadzonym w trybie rozeznania rynku. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm. ), zwanej dalej ustawą Pzp.
  4. Dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom:
    1. wnioskodawcom zgodnie z ustawą Pzp,
    2. wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.),
    3. organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Mazurskim Parku Krajobrazowym czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna  Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa), 
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania,
    a następnie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217) .
  6. W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*.
  7. Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  10. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

  1. Załączniki:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
    2. Formularz ofertowy.
    3. Wzór umowy.
    4. Oświadczenie o powiązaniach kapitałowych.
    5. Klauzula informacyjna.

 

Dyrektor

Mazurskiego Parku Krajobrazowego

/-/

Krzysztof Wittbrodt

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wybór oferty