Zapytanie ofertowe na ”Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni”
Przedmiotem zamówienia jest:
Krutyń, 08.11.2019 r.
Zn. spr.: MP-FK.334.16.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
W trybie rozeznania rynku Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni zaprasza do złożenia oferty w poniższym zakresie:
”Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni”.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni
Krutyń 66, 11-710 Piecki
Tel. 89-742-14-05, fax 89-742-14-05
Adres strony internetowej Zamawiającego: http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/mazurski/
Adres e-mail: mpk@warmia.mazury.pl, krutyn@mazurskipark.pl
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku, na podstawie Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Mazurski Park Krajobrazowy.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz.U. 2019 poz. 1843)
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
MP-FK.334.16.2019. Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni.
2. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 34110000-1– Samochody osobowe
3. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być:
a) fabrycznie nowy,
b) wolny od wad fizycznych i prawnych,
c) nieużywany,
d) wyprodukowany najpóźniej w 2019 r.
4. Wykonawca nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem odbioru samochodu zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia (w języku polskim):
a) kartę pojazdu,
b) książkę przeglądów serwisowych (w przypadku, gdy książka przeglądów serwisowych wydawana jest w wersji papierowej),
c) książkę gwarancyjną pojazdu (w przypadku, gdy książka gwarancyjna pojazdu wydawana jest w wersji papierowej),
d) instrukcję obsługi,
e) świadectwo homologacji europejskiej i polskiej,
f) dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. SPOZ zawiera minimalne parametry (techniczne i użytkowe) jakie musi spełniać oferowany samochód osobowy, co oznacz, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
- Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1. Samochód osobowy będący przedmiotem zamówienia zostanie:
a) odebrany przez Zamawiającego z siedziby (salonu) Wykonawcy.
2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, na co najmniej 5 dni przed o planowanym terminie odbioru samochodu. Odbiór odbędzie się w dniach
i godzinach urzędowania Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30).
3. Przygotowany do odbioru samochód będzie miał wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt „przegląd zerowy”, co będzie potwierdzone w książce przeglądów serwisowych.
4. W przypadku obowiązywania elektronicznej książki serwisowej, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu odbioru samochodu do przekazania Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego wykonanie „przeglądu zerowego”. Wykonawca poświadczy w/w dokument „za zgodność z oryginałem”.
5. Odbiór samochodu zostanie poprzedzony testem sprawności jego działania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
6. Za termin wykonania niniejszej umowy Zamawiający uważa dzień podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: najpóźniej 90 dni od dnia podpisania umowy.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawców powiązanych z nim osobowo i kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Przesłanki do odrzucenia oferty:
1.Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
b) została złożona przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu
- powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w części V ust. 2 zapytania,
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w części V ust. 2 zapytania, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji.
- Warunki płatności:
1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego.
2. Wykonawca wystawi fakturę na dane:
Nabywca: Województwo Warmińsko-Mazurskie, ul. Emilii Plater 1, 10-62 Olsztyn, NIP: 739-389-04-47.
Odbiorca: Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni, Krutyń 66, 11-710 Piecki.
3. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w złotych polskich.
- Opis sposobu przygotowania Oferty i obliczenia ceny:
1. Oferta powinna być:
a) złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
b) musi być sporządzona w języku polskim, napisana na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką,
c) powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 2),
2. Wykonawca w treści oferty winien określić cenę brutto w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku wraz z określeniem stawki podatku VAT.
3. Na kopercie należy podać nazwę zamówienia: Zapytanie ofertowe na „Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni”.
4. Konsekwencje nieprawidłowego oznakowania na kopercie ponosi Wykonawca.
5. Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
6. Oferta może zostać dostarczona osobiście, przez posłańca, kurierem lub za pośrednictwem poczty. Datą wpłynięcia jest data dostarczenia oferty do Zamawiającego.
7. Zmiana lub wycofanie oferty
a) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
b) Pisemne oświadczenie o wprowadzeniu zmian albo o wycofaniu oferty musi być doręczone przed upływem terminu składania ofert i podpisane przez uprawnioną osobę/y, przy czym zmiana oferty musi być dokonana w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperta będzie zawierała dodatkowe oznaczenie „ZMIANA”. Oświadczenia te muszą być jednoznaczne i nie powodować wątpliwości co do ich treści i zamiarów Wykonawcy.
c) Wycofanie lub zmiana oferty bez zachowania przez Wykonawcę wyżej wskazanych zasad nie będą skuteczne.
8. Oferty na wykonanie zamówienia należy składać pod adres: Mazurski Park Krajobrazowy Krutyń 66, 11-710 Piecki (sekretariat) do dnia 15 listopada 2019r. do godziny 11.00.
- Osoby do kontaktu:
Krzysztof Wittbrodt, Jakub Masiarz, tel. 89 742 14 05, e-mail: mpk@warmia.mazury.pl
- Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert:
Cena oferty brutto – waga 85%
Termin realizacji zamówienia – waga 15%
2. Ocena ofert wg. kryterium CENA
Ocenie w tym kryterium będą podlegały ceny ofertowe brutto za wykonanie całości zamówienia, podane przez Wykonawców w formularzu ofertowym.
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium (CENA) wynosi 85 pkt, przy założeniu, że 1%= 1pkt.
Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:
Najniższa cena brutto zaproponowana w ofertach
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------------ x 85
Cena brutto badanej oferty
3. Ocena ofert wg kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (T).
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium termin realizacji zamówienia wynosi 15 punktów, przy założeniu, że 1%=1 pkt.
Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:
Najkrótszy termin realizacji zaproponowany w ofertach
Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------------------- x 15
Termin realizacji badanej oferty
Uwaga:
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamieści w formularzu ofertowym żadnego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin wykonania 90 dni.
- Dodatkowe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
- Istotne postanowienia umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Zawiadomienie o wynikach postępowania:
1. Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wybranym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy.
- Informacja z art. 13 RODO
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych jest Mazurski Park Krajobrazowy (dalej: Administrator).
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni (znak:MP-FK.334.16.2019) prowadzonym w trybie rozeznania rynku. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843), zwanej dalej ustawą Pzp.
4. Dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom:
a) wnioskodawcom zgodnie z ustawą Pzp,
b) wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.),
c) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Mazurskim Parku Krajobrazowym czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa),
5. Dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania, a następnie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217) .
6. W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania* lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*.
7. Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.