Wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Budowa ścieżki edukacyjnej wraz z infrastrukturą turystyczną wokół stawu w Pieckach
Przedmiotem zamówienia jest:
Krutyń, 20.12.2018 r.
MP-FK.334.3.2018
1. Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
20-12-2018
Termin składania ofert
04-01-2019
Numer ogłoszenia (baza konkurencyjności)
1156758
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać na druku stanowiącym Załącznik 1 do Zapytania
ofertowego, w wersji papierowej, w oryginale, w siedzibie Zamawiającego:
Mazurski Park Krajobrazowy
Krutyń 66, 11-710 Piecki
(sekretariat),
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – nr postępowania MP-FK.334.3.2018. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Wittbrodt, Martyna Kwiatkowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
89 742 14 05
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Na podstawie §13 Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Mazurski Park Krajobrazowy na potrzeby realizacji projektu pn. Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko-mazurskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 zapraszam do złożenia oferty na:
Wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą „Budowa ścieżki edukacyjnej wraz z infrastrukturą turystyczną wokół stawu w Pieckach”
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: mrągowski Miejscowość: Piecki
2. Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Budowa ścieżki
edukacyjnej wraz z infrastrukturą turystyczną wokół stawu w Pieckach
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Budowa ścieżki edukacyjnej wraz z infrastrukturą turystyczną wokół stawu w Pieckach.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, będących załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych na stronie: https://bipmpk.warmia.mazury.pl/zamowienie/46/budowasciezki-
edukacyjnej-wraz-z-infrastruktura-turystyczna-wokol-stawu-w-pieckach.html
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dokonanie weryfikacji dokumentacji projektowej w zakresie spójności i zgodności: dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) reprezentowanie Inwestora/Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) koordynacja robót,
4) wizyta na placu budowy przynajmniej raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku),
5) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych, wyrobów budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
8) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
9) potwierdzanie robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzenie faktu usunięcia wad,
10) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
11) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w prawie budowlanym,
12) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 13) ścisła współpraca z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego,
14) zlecenie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości,
15) uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego inwestycji,
16) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót budowlanych,
17) rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich,
18) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
19) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji inwestycji, Wykonawca udzieli wsparcia Zamawiającemu poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego
stanowiska wykonawcy co do przedmiotu sporu,
20) jeżeli w okresie realizacji inwestycji zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, nieprzewidzianych umową pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, to inspektor nadzoru niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich wykonania. Bez zgody zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych.
Kod CPV
71520000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
3.Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji usługi: od dnia podpisania Umowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych
związanych z realizacją zadania: „Budowa ścieżki edukacyjnej wraz z infrastrukturą turystyczną wokół
stawu w Pieckach, ale nie dłużej niż do 30. września 2020 roku.
4. Załączniki
Załącznik nr 2 wzór umowy_zmiana 2_01_2019
Formularz ofertowy
5. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej jedną osobą w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. W zakresie wyżej wymienionych uprawnień Zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA).
6. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej jedną osobą w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W zakresie wyżej wymienionych uprawnień Zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA).
7. Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w
przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) wstrzymania robót budowlanych, a tym samym realizacji usługi;
2) w przypadku przesunięcia terminu zawarcia umowy z wykonawca robot budowlanych wynikającej z
przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy robót budowlanych.
3) odmowy wydania przez organy administracyjne lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,
uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę;
4) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki),
mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót.
5) zmian spowodowanych nieprzewidzianych w specyfikacji warunkami geologicznymi,
archeologicznymi, terenowymi w szczególności niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyć następujących zdarzeń:
1) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
Z zachowaniem zasad określonych w § 3 ust. 3 – 6 umowy.
2) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
3) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek zamawiającego, a w
przypadku, kiedy z wnioskiem występuję wykonawca to wówczas po uzyskaniu zgodny Zamawiającego;
4) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT.
8. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta zawierająca: dane Wykonawcy, cenę brutto, akceptację warunków umowy - wg wzoru
2. Informacja o kwalifikacjach/uprawnieniach osób, które z ramienia Wykonawcy będą realizować
zamówienie.
9. Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena: 100%
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru
oferty z najkorzystniejszą ceną ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
Punkty uzyskane przez Wykonawcę obliczone zostaną według wzoru:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ------------------------------------------------------------------ x 100
cena brutto badanej oferty
Tytuł projektu
Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko-mazurskiego
Numer projektu
RPWM.05.03.00-28-0007/18-00